četrtek, 4. oktober 2007

Veliki intervju: Žižek in Pelko

Veliki intervju s Primožem Žižkom, Zavod Tovarna in Borutom Pelkom, Lokalpatriot


Ta­ko­le, na pa­met, ko­li­ko do­god­kov prek po­let­ja, to­rej ju­li­ja in av­gu­sta, or­ga­ni­zi­ra­ta Lo­kal­Pa­trot in Za­vod to­var­na?
Primož Žižek: Več­jih ne­kaj čez 35. Od tega naj­več kon­cer­tov, lut­kov­nih pred­stav za otro­ke, tri ve­če­re ko­me­di­je, 10 film­skih ve­če­rov itd.
Borut Pelko: Za­vod Lo­kal­Pa­triot kot us­tvar­ja­lec in po­ve­zo­va­lec na po­droč­ju kul­tur­ne in mla­din­ske pro­duk­ci­je de­lu­je sko­zi vse leto, v po­let­nih me­se­cih pa svo­jo us­tvar­jal­nost us­me­ri v fe­sti­val­sko pro­duk­ci­jo. Že us­ta­lje­nim pro­jek­tom (Jaz­zinty, Fo­to­pub, Mu­zej­ski vr­to­vi, No­vo­meš­ki po­let­ni ve­če­ri) smo le­tos, v po­ča­sti­tev (naj­ver­jet­ne­je) zad­nje se­zo­ne v ob­sto­je­čih klub­skih pro­sto­rih, do­da­li še po­let­ni pro­gram v no­vem po­let­nem Am­fi­tea­tru Klu­ba Lo­kal­Pa­triot. Or­ga­ni­za­ci­ja po­sa­mez­nih do­god­kov je le del ce­lost­ne or­ga­ni­za­cij­ske po­li­ti­ke. Med le­tom na me­sec pov­preč­no or­ga­ni­zi­ra­mo od 15 do 20 do­god­kov, v po­let­nih me­se­cih pa je teh mo­go­če ne­kaj manj, a so zato iz­ve­de­ni na raz­lič­nih lo­ka­ci­jah v me­stu in pri­na­ša­jo med­na­rod­ne, eks­klu­ziv­ne in pre­mier­ne vse­bi­ne.
V za­vo­du Lo­kal­Pa­triot tako prek po­let­ja sa­mo­stoj­no or­ga­ni­zi­ra­mo oko­li 40 po­sa­mez­nih do­god­kov. Glav­ni­na se bo od­vi­la v Klu­bu Lo­kal­Pa­triot in na vr­to­vih Do­lenj­ske­ga mu­ze­ja ali v Kul­tur­nem cen­tru Ja­ne­za Tr­di­ne. Sku­paj s part­ner­ji pri pro­jek­tu No­vo­meš­ki poletni ve­če­ri pa bomo or­ga­ni­zi­ra­li oko­li 60 po­sa­mez­nih do­god­kov. Če se pro­jek­tu pri­dru­ži še Za­vod To­var­na, bo teh do­god­kov že bli­zu 100, saj po po­dat­kih, ki sem jih us­pel za­sle­di­ti iz va­ših ob­jav, pri­prav­lja­te ne­kaj čez 30 raz­lič­nih kon­cert­nih in upri­zo­ri­tve­nih do­god­kov.


Na ka­te­re­ga od na­šte­tih ste naj­bolj po­no­sni, da ste ga us­pe­li pri­pe­lja­ti v NM?
Borut Pelko: Tež­ko bi se ome­jil le na ene­ga, saj gre za ši­rok spek­ter na­sto­pa­jo­čih na raz­lič­nih umet­nost­nih po­droč­jih. No­vin­ci le­toš­nje­ga po­let­ja, na ka­te­re bomo naj­bolj po­no­sni, so, če jih na­šte­jem kar po vr­sti, kot se bodo pred­sta­vi­li: hr­vaš­ka le­gen­da Dino Dvor­nik & 4 Funk, umet­niš­ki tan­dem son:DA in Da­vi­de Gras­si (oba v Ga­le­ri­ji Si­mu­la­ker), ma­ke­don­ski jazz tru­ba­či Toni Ki­ta­nov­ski & Cher­ke­zi Orc­he­stra, fo­to­graf­ska zvezd­ni­ka Fran­ces­co Zi­zo­la in Step­hen Gill, bra­zil­ska pev­ka Ju­re­ma Paes – Juba, jaz­zov­ska le­gen­da Barry Har­ris s triom, Simone Zanc­hi­ni ter pev­ka Judy Nie­mack s triom.
Sam bom, če si do­vo­lim malo sub­jek­tiv­no­sti, go­to­vo naj­bolj ve­sel Dina Dvor­ni­ka, To­ni­ja Ki­ta­nov­ske­ga & Cher­ke­zi Orc­he­stre, pev­ke Ju­re­me Paes ter že za lani na­po­ve­da­ne­ga Simoneja Zanc­hi­ni­ja, naj­bolj po­no­sen pa bom go­to­vo na na­stop jazz le­gen­de Barry­ja Har­ri­sa na le­toš­njem Jaz­zinty­ju.
Je pa bolj kot samo dejs­tvo, na koga bomo po­no­sni in kdo bo zvezd­nik na­še pro­duk­ci­je, go­to­vo bolj po­mem­bno to, da Novo me­sto po­sta­ja in os­ta­ja slo­ven­sko sre­diš­če glas­be­nih in li­kov­nih umet­no­sti, kar naj­bo­lje pri­ča­ra dejs­tvo, ko se na fe­sti­va­lih Jaz­zinty in Fo­to­pub sre­ča­ta ce­lot­na slo­ven­ska ter tudi šir­ša stro­kov­na in zain­te­re­si­rana jav­nost.
Primož Žižek: Ne bi iz­po­stav­ljal po­sa­mez­nih pro­duk­cij. Zame so naj­bolj po­mem­bni ele­men­ti pah­lja­če, ki jo ime­nu­je­mo San Se­ba­stian Fest, ljud­je, ki so Za­vod To­var­na, stal­nost do­ga­nja, vzdr­že­va­nje fi­nanč­ne kon­di­ci­je, po­šte­na iz­me­nja­va s pub­li­ko in sve­ži­na pro­duk­ci­je. Pre­pri­čan sem, da ima vsak od so­de­lav­cev tudi dru­gač­ne prio­ri­te­te. Naj­bolj sem le­tos do­slej mor­da ve­sel, da nam je s kon­cer­tom Sidd­har­te us­pe­lo do­ka­za­ti, da Novo me­sto pre­mo­re tudi od­lič­no klub­sko at­mos­fe­ro na od­pr­tem. Oba, pub­li­ka in bend, sta bila fe­no­me­nal­na. Ve­se­lim se Ram­bo Ama­deu­sa, Gala in Ga­le­ri­stov, Gu­šti­ja in Po­lo­ne, Mer­ce­dez Ben­da, Psycho path, Sidd­har­te in Dan D v je­se­ni pa Fe­sti­va­la Tru­ba­dur in Novo me­sto iz­klop­lje­ni...

Z or­ga­ni­zi­ra­njem pri­re­di­tev, do­god­kov, ima­te kar ne­kaj iz­ku­šenj. Kaj je ti­sto, kar No­vo­meš­ča­ne ali No­vo­meš­čan­ke spra­vi od doma?
Pri­vlač­nost/ka­ko­vost/dru­gač­nost in na­čin sez­na­nje­no­sti. Tudi pri­ja­te­lji in ko­le­gi vpli­va­jo na obisk pri­re­di­tev. Do­lenj­ci ima­mo slo­gan: »Več kot nas bo, lep­še nam bo.« No­vo­meš­čan­ke in No­vo­meš­ča­ni pa tudi obi­sko­val­ci od dru­god, ne spre­gle­da­jo no­be­ne na­po­ve­di, ki obe­ta do­bro at­mos­fe­ro in dru­že­nje. No­vo­meš­čan­ke in No­vo­meš­ča­ni smo zelo dru­žab­ni ljud­je. To se odra­ža na mar­si­ka­te­rem po­droč­ju, tudi pri or­ga­ni­za­ci­ji do­god­kov.

Ko se od­lo­ča­te za pro­gram, se ved­no gle­da, da je za vsa­ko­gar ne­kaj?
Primož Žižek: Ver­jet­no vsak pro­du­cent raz­miš­lja dru­ga­če, ima dru­gač­ne ci­lje in raz­no­li­ko struk­tu­ro obi­sko­val­cev. Pri nas so ključ­ne be­se­de: ve­se­lje, dru­žab­nost, ka­ko­vost. Glav­ni­na na­še pub­li­ke so lju­bi­te­lji do­bre glas­be, vseh sta­ro­sti; otro­ci in mla­de dru­ži­ne ter se­ve­da lju­bi­te­lji spe­ci­fič­nih vse­bin: ko­me­di­ja, film ipd. Pred­vsem pa si us­tvar­jal­ci pro­gra­ma in po­nud­be na vrtu San Se­ba­stian de­li­mo strast z na­ši­mi obi­sko­val­ci: uži­va­nje, pri­je­ten am­bient, neob­vez­nost.
Borut Pelko: Mor­da bi bilo z eko­nom­ske­ga vi­di­ka vča­sih to res bo­lje, a se od­lo­ča­mo dru­ga­če. Kot sem že de­jal, so na­še vo­di­lo že vse od us­ta­no­vi­tve ino­va­tiv­na in av­tor­ska pro­duk­ci­ja pred­stav­lje­nih umet­ni­kov, eks­klu­ziv­nost in no­vost v slo­ven­skem pro­sto­ru ter pravš­nje raz­mer­je med de­le­žem pred­stav­lje­nih do­ma­čih in med­na­rod­nih umet­ni­kov.

Z or­ga­ni­zi­ra­njem pri­re­di­tev, do­god­kov, ima­te kar ne­kaj iz­ku­šenj. Kaj je ti­sto, kar No­vo­meš­ča­ne ali No­vo­meš­čan­ke spra­vi od doma?
Borut Pelko: Pre­go­vor pra­vi: »Če bi bil ve­dež, ne bi bil re­vež.« Ker si »re­ve­ži« ne že­li­mo biti, ve­de­ži pa tudi ni­smo, se mo­ra­mo po­slu­že­va­ti spret­no­sti us­kla­je­va­nja že­lja jav­no­sti in ure­sni­če­va­nja na­še­ga kul­tur­ne­ga po­slans­tva. V za­vo­du Lo­kal­Pa­triot tako že od pr­ve­ga dne svo­je­ga ob­sto­ja sku­ša­mo po­da­ja­ti pred­vsem ti­ste vse­bi­ne, ki pred­stav­lja­jo ne­kak­šen pre­se­žek v so­dob­ni kul­tur­ni us­tvar­jal­no­sti, so av­tor­ske, eks­klu­ziv­ne, med­na­rod­ne … To je vča­sih si­cer pre­cej tr­no­va pot, a sami smo se za­vest­no od­lo­či­li za­njo. Ker je od­lo­či­tev s ča­so­ma in po obi­li­ci do­ka­zo­va­nja pre­pri­ča­la tako lo­kal­no kot na­cio­nal­no in evrop­sko kul­tur­no stro­kov­no in laič­no jav­nost, smo očit­no na pra­vi poti.


V ko­lik­šni meri vam po­ma­ga no­vo­meš­ka mest­na ob­či­na?
Primož Žižek: Ob­či­na lah­ko po­ma­ga si­stem­sko. To je z raz­pi­si, ki odra­ža­jo neko po­li­ti­ko raz­vo­ja. Le­toš­nja po­stav­ka za po­let­ne pri­re­di­tve se je okre­pi­la, kar oce­nju­jem kot do­bro, in ka­že na to, da že­li upra­va za­de­ve raz­vi­ja­ti na­prej. Me­nim tudi, da je tre­ba od­pre­ti pro­stor za vse: go­stin­ce, raz­lič­na druš­tva, tudi po­sa­mez­ni­ke. Ce­lot­no pro­duk­ci­jo pa naj vo­di­jo uve­ljav­lje­ni or­ga­ni­za­tor­ji. Do­vo­lje­nja za do­god­ke v mest­ne je­dru
Borut Pelko: No­vo­meš­ka ob­či­na nam po­ma­ga v ok­vi­ru svo­jih, na po­droč­ju kul­tu­re si­cer pre­cej skrom­nih, fi­nanč­nih zmož­no­sti. So­de­lo­va­nje je iz leta v leto bolj­še, to smo si s kon­stant­nim in kva­li­tet­nim de­lom ne­na­zad­nje tudi iz­bo­ri­li, a še zda­leč ne do­se­ga rav­ni so­de­lo­va­nja z na­cio­nal­ni­mi in evrop­ski­mi so­fi­nan­cer­ji ali pod­por­ni­ki.

V NM je vznik­ni­lo kar ne­kaj or­ga­ni­za­tor­jev, pro­du­cen­tov. Se med se­boj us­kla­ju­je­te, po­ma­ga­te? S kom so­de­lu­je­te naj­več? Či­ga­vo po­moč bi si že­le­li v pri­hod­nje?
Primož Žižek: Mi se ve­li­ko po­go­var­ja­mo in re­kel bi, sko­raj­da pod­za­vest­no, us­kla­di­mo gle­de prio­ri­tet­nih do­ga­janj. Za­vod To­var­na se še naj­več us­klja­ju­je z Lo­kal­pa­trio­tom, s ka­te­rim smo so­de­lo­va­li tudi med lan­ski­mi No­vo­meš­ki­mi po­let­ni­mi ve­če­ri. Ima­jo iz­vrst­no pro­duk­ci­jo, tako da mo­ra­mo da­tum­sko za­nes­lji­vo pro­gra­me ob­li­ko­va­ti tako, da ima­jo od tega kar naj­več prav vsi so­de­lu­jo­či, pred­vsem pub­li­ka. Naj­bolj­ši odraz zau­pa­nja med or­ga­ni­za­tor­ji v me­stu je po mo­jem mne­nju dejs­tvo, da obi­sku­je­mo pri­re­di­tve drug dru­gih. To se mi zdi zdra­vo tako za od­no­se med nami in out­put ce­lot­ne sce­ne. Po­rast kon­ku­ren­ce v me­stu po mo­jem mne­nju po­zi­tiv­no vpli­va na ob­seg in ka­ko­vost to­vrst­ne po­nud­be.
Borut Pelko: Šte­vi­lo or­ga­ni­za­tor­jev je zad­njih ne­kaj let bolj ali manj kon­stant­no, je pa res, da ste (so) iz leta v leto bolj ak­tiv­ni. To me vse­ka­kor ve­se­li, in če sem mal­ce predrzen, si upam tr­di­ti, da vas (jih) je k temu spod­bu­di­lo tudi delo za­vo­da Lo­kal­Pa­triot. Tudi spod­bu­ja­nje kul­tur­ne pro­duk­ci­je v lo­kal­nem pro­sto­ru je eno iz­med na­ših po­slan­stev.
Us­kla­je­va­nje in po­moč se vse­ka­kor od­vi­ja­ta v za­dost­ni meri, ni pa ome­nje­ne­ga ni­ko­li pre­več. Vra­ta za­vo­da Lo­kal­Pa­triot so za ti­ste, ki jih za­ni­ma­ta us­kla­je­va­nje in vza­jem­na po­moč, ved­no od­pr­ta, se pa sami nao­krog res ne po­nu­ja­mo pre­več, ker ima­mo do­volj ob­vez­nosti že z last­no pro­duk­ci­jo. Naj­bo­lje so­de­lu­je­mo s part­ner­ji zno­traj ne­for­mal­ne mre­že kul­tur­ne­ga ceha ter se­ve­da z brat­ski­mi in s se­str­ski­mi za­vo­di zno­traj Sku­pi­ne DNŠ. Do­bro so­de­lu­je­mo tudi z vr­sto part­ner­jev pri projektu No­vo­meš­ki po­let­ni ve­če­ri, ka­te­re­ga bo­di­si pro­du­cent bo­di­si ko­pro­du­cent smo že zad­njih ne­kaj let.
Po­moč gre v pri­hod­nje vse­ka­kor še na­prej pri­ča­ko­va­ti od lo­kal­nih, na­cio­nal­nih in evrop­skih us­ta­nov, bi pa več vlož­ka v kul­tu­ro vse­ka­kor pri­ča­ko­val tudi od lo­kal­nih gos­po­dar­skih sub­jek­tov. Tu so go­to­vo še neiz­ko­riš­če­ne mož­no­sti so­de­lo­va­nja.


Ve­li­ko do­god­kov se do­ga­ja v sre­diš­ču me­sta. Primož, kako ste se us­pe­li do­go­vo­ri­ti z oko­liš­ki­mi pre­bi­val­ci? Borut, ima­te vi kaj sla­bih iz­ku­šenj z no­vo­meš­ki­mi pre­bi­val­ci, ki so jim va­še pri­re­di­tve zmo­ti­le spa­nec ob 22.00?
Borut Pelko: V za­vo­du Lo­kal­Pa­triot to­vrst­nih sla­bih iz­ku­šenj ni­ma­mo. Na pri­lož­nost­nih pri­zo­riš­čih v mest­nem je­dru (vr­to­vi Do­lenj­ske­ga mu­ze­ja, oder Knji­gar­ne Goga) se pri­re­di­tve od­vi­ja­jo zno­traj pred­pi­sa­nih hrup­nih in ča­sov­nih ome­ji­tev, tako da se pre­bi­val­ci ne pri­to­žu­je­jo. Obo­je ve­lja tudi za Klub Lo­kal­Pa­triot, ka­te­re­ga do­dat­na pred­nost je še ta, da v pre­me­ru 100,200 me­trov tako re­koč ni sta­no­vanj­skih ob­jek­tov. Edi­ne so­se­de, ki jim na­ša pro­gram­ska de­jav­nost vča­sih mor­da zmo­ti noč­ni spa­nec, pa ob tej pri­lož­no­sti pro­sim za po­dob­no ra­zu­me­va­nje, kot smo ga bili de­lež­ni do se­daj.
Primož Žižek: Naj­prej bi se vsem so­se­dom in meš­ča­nom zah­va­lil za nji­ho­vo pod­po­ro do­ga­ja­nju v me­stu, če­prav ver­ja­mem, da jim mar­sik­daj ni po­go­du. A če že­li­mo obu­di­ti mest­no je­dro, na uli­ce pri­va­bi­ti lju­di, če ho­če­te, us­tva­ri­ti no­vo­meš­ko pro­me­na­do, po­tem mo­ra­mo po­sta­vi­ti prio­ri­te­te. Meš­ča­ni ra­zu­me­jo, da je to vir raz­vo­ja mest­ne­ga sre­diš­ča. Smo pa z enim pre­bi­val­cem v mest­nem sre­diš­ču že ime­li te­ža­ve. Upam, da bo ra­zu­men, saj smo sto­ri­li vse, da so pri­re­di­tve pro­fe­sio­nal­ne, ob spre­jem­lji­vih urah in v tak­šnem pro­stor­sko-or­ga­ni­za­cij­skem kon­tek­stu, da pri­de­jo in gre­jo brez te­žav. … smo tudi že od­po­ve­da­li do­go­dek, ki bi bil po­poln us­peh, se pa bi zgo­dil v če­tr­tek to­rej sre­di ted­na… mo­go­če Naj bo tako tudi v pri­hod­nje. Vse več je or­ga­ni­za­tor­jev v me­stu, ne­smi­sel­no je za­vi­ra­ti us­tvar­jal­no po­bu­do.

Kak­šne bi bile ideal­ne raz­me­re za ure­sni­či­tev pro­gra­ma, ki bi si ga že­le­li spe­lja­ti v po­let­nih dneh? Ima­te vsa sreds­tva za­go­tov­lje­na, ima­te pro­sto­re, ki us­tre­za­jo …?
Borut Pelko: Ideal­nih raz­mer ni in jih naj­ver­jet­ne­je nik­dar ne bo. Mor­da se jim prib­li­ža­mo čez ne­kaj let, ko se na lo­ka­ci­ji se­da­nje­ga od­pre nov in več­ji Klub. Zaen­krat do­kaj us­pe­šno kr­ma­ri­mo zno­traj ved­no pre­skrom­nih fi­nanč­nih zmož­no­sti in pro­stor­skih ka­pa­ci­tet, pri ka­te­rih nam po­ma­ga­jo na­ši dol­go­let­ni in spo­što­va­ni part­ner­ji (Glas­be­na šo­la Mar­ja­na Ko­zi­ne, Do­lenj­ski mu­zej Novo me­sto, Kul­tur­ni cen­ter Ja­ne­za Tr­di­ne).
Primož Žižek: Mi­slim, da de­nar ni naj­več­ji prob­lem. Za us­peh pro­jek­tov je ključ­na pri­mar­na lju­be­zen in spo­što­va­nje do tega, kar poč­neš. Po­no­sen sem na na­šo raz­no­li­ko eki­po, z vseh ve­trov je, ki vna­ša v naš na­čin dela do­volj zav­ze­to­sti, hu­mor­ja in ino­va­tiv­no­sti, da nam je to po­čet­je ve­či­no­ma v uži­tek. Ti­ste manj pri­jet­ne na­lo­ge iz ozad­ja in stres, po­ve­zan s hek­ti­ko to­vrst­ne­ga po­čet­ja, pa so stva­ri, ki se jih ne sme vi­de­ti. V No­vem me­stu manj­ka in­fra­struk­tu­re na mno­gih po­droč­jih dru­žab­no­sti in kul­tu­re. Se pa raz­vi­ja. Sam imam re­ši­tev, ki bi v me­stu vne­sla ur­ba­ni­stič­no, druž­be­no, umet­niš­ko in še kak­šno sve­ži­no. Lah­ko tudi iz­dam, da mi je vzor na­čin, kako pod­pi­ra­jo kul­tu­ro, umet­nost, nas­ploh us­tvar­jal­nost in na­pred­nost v Reki na Hr­vaš­kem. To je zelo na­pred­no me­sto. Mi smo še da­leč od tega.

Ali vas pred po­let­jem z ob­či­ne kaj pov­pra­ša­jo, ali bo­ste »po­skr­be­li« za po­let­je?
Primož Žižek: Niti ne. A smo pre­pri­ča­nja, da do­ga­ja­nje v me­stu ved­no na­sta­ja od spo­daj navz­gor. Do­volj je, če je ob­či­na de­mo­kra­tič­na, pro­fe­sio­nal­na in od­pr­ta za raz­voj. Pro­du­cen­ti in or­ga­ni­za­tor­ji med se­boj hi­tro naj­de­jo skup­ne toč­ke. Bi pa ob­či­ni pred­la­gal, da v ok­vi­ru no­ve­ga za­vo­da na­čr­tu­je­jo no­sil­ne teme pri­hod­njih po­le­tij. Na ta na­čin bi bilo moč do­se­ga­ti še več­je si­ner­gi­je med in­te­re­si do­ma­či­nov, obi­sko­val­cev, or­ga­ni­za­tor­jev, pod­jet­ni­kov, ko­nec kon­cev tudi po­li­ti­ke.
Borut Pelko: Nas ne ra­bi­jo pov­pra­ša­ti, ker se že 7 let jav­lja­mo sami. Vča­sih bolj, vča­sih manj us­pe­šno. Za po­let­je kljub temu po­skr­bi­mo ved­no. Ved­no us­pe­šno, ved­no za­ni­mi­vo, ved­no pe­stro, ved­no kul­tur­no bo­ga­to in raz­no­li­ko, ved­no v nav­du­še­nje stro­kov­ne in laič­ne jav­no­sti ter ved­no z za­ve­zo in ob­lju­bo po na­sled­njem po­let­ju.

Var­nost na pri­re­di­tvah je po­mem­bna. Kako po­skr­bi­te gle­de tega?
Borut Pelko: Za var­nost, ne gle­de na pri­zo­riš­če, ved­no po­skr­bi­mo v ok­vi­ru pred­pi­sa­nih nor­ma­ti­vov. Tu nam stro­kov­ni ser­vis se­ve­da za­go­tav­lja zu­na­nji iz­va­ja­lec s po­droč­ja fi­zič­ne­ga in teh­nič­ne­ga va­ro­va­nja.
Primož Žižek: Vse­ka­kor pred­hod­no oce­ni­mo tve­ga­nja na do­god­ku in temu pri­mer­no de­lu­je­mo. No­vo­meš­ka pub­li­ka je ena naj­bolj­ših pub­lik v Slo­ve­ni­ji. Če je pro­gram do­ber, je tak­šna tudi pub­li­ka. Za nas je ključ­na iz­me­nja­va, elek­tri­ka, ke­mi­ja, če ho­če­te, med pub­li­ko in go­stom. Vse os­ta­lo je po­dre­je­no temu, vključ­no z var­nost­jo.


Vam ob vsem delu, ki ga ima­te, uspe sko­či­ti na ma­ri­bor­ski Lent ali v Ljub­lja­no?
Borut Pelko: Eno­stav­no se­ve­da ni, a si na­vad­no vza­mem čas tudi za obisk bliž­njih in mal­ce bolj od­da­lje­nih kon­cert­nih pri­zo­rišč. Po­go­sto je to po­treb­no že za­ra­di na­ra­ve dela, s ka­te­rim se uk­var­jam, se pa, kot glas­be­ni sla­do­ku­sec, ne­red­ko na kon­cer­te od­pra­vim po­vsem za­seb­no.
Mi­nu­li vi­kend sem si na Len­tu og­le­dal kon­cert Fool Cool Orc­he­stra z go­sto­ma Vlat­kom Ste­fa­nov­skim in Si­mo­ne­jem Zanc­hi­ni­jem, v ju­li­ju bom obi­skal fe­sti­val Park-in-Za­greb, ki ga v Par­ku Rib­njak or­ga­ni­zi­ra pri­ja­telj iz za­grebš­ke­ga Klu­ba Pur­ge­raj, in nato še kon­cer­ta sku­pi­ne Steely Dan in pev­ke Joss Sto­ne na fe­sti­va­lu Jazz Open v Stutt­gar­tu, v sep­tem­bru pa bom le­toš­njo kon­cert­no se­zo­no za­klju­čil z obi­skom kon­cer­ta sku­pi­ne The Po­li­ce v Munc­he­nu. Za pre­stol­ni­co le­tos žal ne bo ča­sa, sem pa na­vad­no re­den obi­sko­va­lec na Jazz Fe­sti­va­lu Ljub­lja­na. Se­ve­da bom obi­skal tudi ve­či­no do­god­kov v No­vem me­stu, ne gle­de na to, ali bodo plod na­še ali ka­te­re dru­ge pro­duk­cij­ske hi­še.
Primož Žižek: V mo­jem živ­lje­nju sta Novo me­sto in Ljub­lja­na kot eno. V Ljub­lja­ni sem ak­ti­ven na po­do­ben na­čin kot doma v No­vem me­stu. Na Len­tu po­sku­šam uje­ti vsaj kak­šno pri­re­di­tev sem in tja. Špi­ca or­ga­ni­za­tor­ji so, Do­na­va dra­va!!! us­tvar­ja pri­je­ten do­pust­niš­ki, sko­raj­da ob­mor­ski ob­ču­tek.

Po­čit­nic za vas to­rej ne bo …?
Primož Žižek: Bodo, bodo. Po­tre­ben sem jih. Za mano je pre­cej na­por­no ob­dob­je. Upam, da bom od­šel na kraj­še po­to­va­nje.
Borut Pelko: Bodo. De­lov­ne kot ved­no. Ne­kaj do­pu­sta (skavt­ski Jam­bo­ree) bo si­cer že v ju­liju, a bo tudi ta de­lo­ven, saj bom kot eden iz­med 8000 pro­sto­volj­cev skr­bel za do­bro po­čut­je 32 000 skav­tov iz ce­le­ga sve­ta. Kla­si­čen mor­ski pa, če bo vse po sre­či, sle­di v sep­tem­bru ali celo ok­to­bru.

Ni komentarjev: