četrtek, 4. oktober 2007

Tri ne­ko­li­ko dru­gač­ne ide­je

Ba­lo­nar­ski po­let
http://www.ba­lo­nars­tvo.net/pa­no­ram­ski.html
Ba­lo­nar­ski klub Ko­sta­nje­vi­ca na Krki vam po­nu­ja mož­nost, da si og­le­da­te Do­lenj­sko in še kaj kar iz ba­lo­na. Pri­po­roč­lji­va re­zer­va­ci­ja je te­den dni pred po­le­tom. Po­let tra­ja uro do uro in pol, na­kar se pri­sta­ne na pri­mer­no me­sto (trav­nik, jasa...). Kot pra­vi­jo or­ga­ni­za­tor­ji, vas bo ze­melj­ska eki­pa ves čas sprem­lja z av­to­mo­bi­lom in po pri­stan­ku pos­pra­vi­la ba­lon. Če se od­lo­či­te za to do­ži­vet­je, je do­bro ve­de­ti tudi, kako se ob­le­či. Pri­po­roč­lji­vi sta šport­na ob­le­ka in obu­tev, pri­mer­na za spre­hod v na­ra­vi. Za ju­tra­nje po­le­te pri­po­ro­ča­jo tež­jo obu­tev, in si­cer za­ra­di ju­tra­nje rose. Še tole: tem­pe­ra­tu­re v ba­lo­nu so ena­ke kot na tleh. Ti­sti, ki se bo­ste za po­let z ba­lo­nom od­lo­či­li pr­vič, pri­ča­kuj­te, da bo­ste do­ži­ve­li tudi krst, s ka­te­rim bo­ste ime­no­va­ni za ple­me­ni­to ba­ro­ne­so ali ba­ro­na, ime pa do­bi­te po kra­ju pri­stan­ka. Se­stav­ni del obre­da je tudi zdra­vi­ca s ko­zar­cem šam­panj­ca. Za spo­min bo­ste pre­je­li tudi di­plo­mo, s ka­te­ro lah­ko svo­jim pri­ja­te­ljem in ko­le­gom do­ka­zu­je­te vaš na novo pri­dob­lje­ni čast­ni in ple­me­ni­ti na­ziv. Ter­min po­le­ta si lah­ko re­zer­vi­ra­te po te­le­fo­nu (GSM: 040/883 007, tel.fax: 07/49 87 362) ali prek e-po­šte na zgo­raj na­ve­de­nem splet­nem me­stu. Lah­ko iz­bi­ra­te med ju­tra­njim ali po­pol­dan­skim po­le­tom. In cena? Cene za odra­sle se gib­lje­jo okrog 100 evrov, za otro­ke pa pol manj.

Raf­ting na Krki
http://www.k2m.si/sport/raf­ting_krka.html
Raf­ting se v zad­njih le­tih uve­ljav­lja kot eden po­pu­lar­nej­ših špor­tov, pri­me­ren tako za za­čet­ni­ke, za lju­bi­telj­sko uk­var­ja­nje in ak­tiv­ne šport­ni­ke. Pre­cej za­klju­če­nih sku­pin, pri­ja­te­ljev ali so­de­lav­cev si or­ga­ni­zi­ra to­vrst­no ob­li­ko spoz­na­va­nja, tim buil­din­ga (kot se temu re­če mo­der­no). Niti ni čud­no, saj sta do­ži­vet­je neo­kr­nje­ne na­ra­ve in spust ne­po­zab­na za vsa­ke­ga ude­le­žen­ca. To­vrst­ne spu­ste po­na­va­di sprem­lja ve­li­ko sme­ha in do­bre vo­lje pa tudi adre­na­lin­skih užit­kov in pre­sež­kov.
Krka je naj­sli­ko­vi­tej­ši del do­lenj­ske kraš­ke po­kra­ji­ne, ki je s ti­soč­let­ni­mi leh­nja­ko­vi­mi sla­po­vi in pra­go­vi uje­ta v reč­no so­te­sko, z bo­ga­tim rast­li­njem in ži­vals­tvom, sli­ko­vi­ti­mi mli­ni in le­se­ni­mi mo­sto­vi ter ti­so­či­mi dru­gi­mi po­drob­nost­mi, ki so ved­no dru­gač­no skriv­nost­ni in se spre­mi­nja­jo ob vsa­ki igri svet­lo­be in vsa­ki spre­mem­bi vo­do­sta­ja, pra­vi­jo pri agen­ci­ji K2M.
Iz­let spa­da med manj zah­tev­ne, zato se ga lah­ko ude­le­ži­jo vsi, ki so zdra­vi in zna­jo pla­va­ti.
Ve­li­ko sku­pin pa se od­lo­či tudi za za­ključ­ni pik­nik, ki vklju­ču­je tudi mož­nost or­ga­ni­za­ci­je raz­lič­nih šport­nih in dru­žab­nih ak­tiv­no­sti. Pa da ne bo­ste mi­sli­li, da je raf­ting do­seg­ljiv le za ve­li­ke sku­pi­ne. Do­volj bo že, če ste v eki­pi vsaj tri­je.
Za in­for­ma­ci­je in re­zer­va­ci­je po­kli­či­te: 07/ 306 68 30, 041/887 362 ali poš­lji­te mail: info­@k2m.si
Cena? Oko­li 15 evrov na ose­bo, štu­den­ti 12,5, otro­ci pa 10,43 evra. Cena vklju­ču­je vso opre­mo (ve­slo, če­la­da, neo­pren­ska ob­le­ka in re­šil­ni jo­pič), sprem­ljal pa vas bo iz­ku­šen vo­dič, ki ima li­cen­co poob­laš­če­ne us­ta­no­ve.

Po­te­pi v po­bra­te­nih me­stih
Novo me­sto je na­ša iz­toč­ni­ca, ko od­ha­ja­mo na tuje. Kaj če se nam po­ro­di za­mi­sel, da bi odš­li na po­to­va­nje po no­vo­meš­kih po­bra­te­nih me­stih. V de­ve­tih raz­no­li­kih in med se­boj pre­cej raz­lič­nih me­stih bi go­vo­ri­li v de­ve­tih raz­lič­nih je­zi­kih. Mre­ža teh mest pred­stav­lja sti­ke med prib­liž­no pol­dru­gi mi­li­jon lju­di. Če pa se po­glo­bi­mo, hi­tro ugo­to­vi­mo, da so na­ša po­bra­te­na me­sta lah­ko od­lič­na plat­for­ma za od­kri­va­nje vseh de­ve­tih dr­žav.
Naj­bolj odroč­no je me­sto Yi­xing, ki le­ži na jugu pro­vin­ce Jiang­su, za­hod­no od je­ze­ra Tai­hu. Je pa z mi­li­jon pre­bi­val­ci tudi naj­več­je med po­bra­te­ni­mi me­sti. Ima­mo dve od­lič­ni po­ve­za­vi z la­tin­ski­ma na­ro­do­ma, prek po­ve­zav z Bres­cio iz Ita­li­je in Vil­la Fran­co del Pe­ne­des iz špan­ske Ka­ta­lo­ni­je. Naj­moč­nej­še vezi ima­mo z me­sti v dr­ža­vah, ki so na­sta­le na ozem­lju nek­da­nje Ju­go­sla­vi­je: Sr­bi­ja, Bo­sna in Čr­na gora.
V Sred­nji Evro­pi ima­mo dve za­ni­mi­vi po­ve­za­vi. Na Spod­njem Saš­kem, v okrož­ju Ha­no­ver, je me­sto Lan­gen­ha­gen, s ka­te­rim ima­mo prist­ne kul­tur­ne in dru­ge vezi, ter polj­sko me­sto To­run, ki je po­sta­lo na­še brat­sko me­sto v prejš­njem man­da­tu.
Me­sta se pro­mo­vi­ra­jo na raz­lič­ne na­či­ne. Bo­ga­ta kul­tu­ra, ki je zna­čil­nost To­ru­na, ke­ra­mič­ni iz­del­ki, in­du­strij­ski po­nos me­sta Yi­xing, ču­de­ži na­ra­ve Her­ceg No­vog, Srb­ski Manc­he­ster, ka­kor pra­vi­jo srb­ske­mu Le­skov­cu, vino in cava (pe­ne­če vino) z člo­veš­ki­mi stol­pi, ki na uli­ce pri­va­bi­jo mno­ži­ce, kar so zaš­čit­ne znam­ke Vil­la Fran­ce Del Pen­de­res, mit­ski Bi­hač, pod­jet­nost in zgo­do­vi­na dru­ge­ga naj­več­je­ga lom­bar­dij­ske­ga me­sta Bres­cie, so pah­lja­ča iz­ku­šenj, ki jih lah­ko do­ži­vi obi­sko­va­lec.
Novo me­sto ima že zdaj kar ne­kaj pri­ja­telj­skih mest. V do­bro nas vseh bi bilo, da bi bilo teh po­ve­zav še mno­go več. Vsaj v vsa­ki dr­ža­vi Evrop­ske uni­je eno po­bra­te­no me­sto je lah­ko pri­me­ren cilj. Če se bo­ste od­pra­vi­li na krož­no po­to­va­nje po po­bra­te­nih me­stih, pred­la­ga­mo prav­za­prav osem lo­če­nih po­to­vanj. V vsa­ko me­sto po­se­bej. Sko­zi me­sto pa se spla­ča pob­li­že sez­na­ni­ti se tudi z dr­ža­vo, v ka­te­ri ste. Ka­dar po­tu­je­te v po­bra­te­na me­sta, o tem ob­ve­sti­te tam­kajš­nje lju­di. Tako bodo ve­de­li, da pri­ha­ja­jo pri­ja­te­lji.

Ni komentarjev: