četrtek, 4. oktober 2007

Tuje Novo mesto – Polona Bradač, Moskva

Kolikor znaš, toliko veljaš. Če te Novo mesto ne prepozna, lahko mirno odideš ven. In svet te sprejme z odprtimi rokami. Morda pa Novo mesto preprosto prerasteš in svet postane tvoje igrišče. Ali pa te življenje preprosto odnese izven Slovenije in drugo okolje, drugi ljudje in drugi običaji preprosto postanejo tvoji. Novomeščani v svetu. Svet v Novem mestu. Na vse smo ponosni.

Ko­li­ko ča­sa že ži­viš v Mosk­vi?
Kma­lu bo leto in pol.
Kako iz­gle­da ti­pi­čen dan v tako ve­li­kem me­stu?
K sre­či ži­vim zelo bli­zu služ­be, zato zju­traj ne ob­ču­tim hek­ti­ke mo­skov­ske­ga pro­me­ta, in to je ve­lik plus. Sle­di de­lav­nik, v ka­te­rem iz­zi­vov ne zmanj­ka. Slo­ve­ni­ja je di­plo­mat­sko zelo de­jav­na čla­ni­ca EU, in če k temu pri­šte­je­mo še sve­tov­no po­mem­bno vlo­go Ru­ske fe­de­ra­ci­je, je pe­strost dela na Ve­le­po­sla­niš­tvu RS v Mosk­vi za­go­tov­lje­na. Čez vi­kend, če se le da, po­beg od ve­le­mest­ne­ga vr­ve­ža.
Kaj ti je v me­stu naj­bolj všeč?
Tre­nut­no je to pred­vsem po­let­je. Mosk­va je lah­ko po­zi­mi pre­cej ne­pri­jaz­no me­sto, zato pa po­sta­ne spom­la­di in po­le­ti zelo očar­lji­va, člo­vek se po­ču­ti sko­raj kot doma. Na vsak na­čin pa ne mo­rem mimo od­lič­ne hra­ne in ne­skonč­nih mož­no­sti za za­ba­vo in kul­tu­ro, 24 ur na dan.
Novo me­sto?
Po­gre­šam. Že dol­go ni­sem bila doma, zato ko­maj ča­kam. Do­ma­či, pri­ja­te­lji, Por­to­val …da ne go­vo­ri­mo o cvič­ku, ha, ha. Do­lo­če­ne stva­ri so ne­na­do­mest­lji­ve in tega se za­veš, ko jih dlje ča­sa ni­maš ob sebi.
Kam greš le­tos na do­pust?
Še ne vem, stvar nav­di­ha v zad­njem tre­nut­ku. Vse­ka­kor mor­je.
Naj lo­ka­ci­je v me­stu, kjer ži­viš?
Sre­diš­če vse­ga do­ga­ja­nja – zna­me­ni­ti Kre­melj z Rde­čim tr­gom, ba­let v Bol­šoj tea­tru, šo­ping na pre­stiž­ni Tver­ska­ji uli­ci, ne­delj­ski spre­hod po Ca­ri­ci­nem, po­ses­tvu, za­sno­va­nem po ide­ji ru­ske ca­ri­ce Ka­ta­ri­ne Ve­li­ke.
Kdaj na­zaj do­mov?
Hm… Saj sem še­le do­bro priš­la!

Ni komentarjev: