četrtek, 4. oktober 2007

Mestne ženske – Meta Potočnik

So­dob­ni ča­si, so­dob­ne žen­ske. No­vo­meš­čan­ke pri tem niso iz­je­ma. V so­dob­nem sve­tu je moč iz­bi­re ključ­na. Tak­šne so tudi na­še žen­ske. Vedo, kaj ho­če­jo, in to si tudi us­tva­ri­jo. Sku­paj z ljud­mi, ki jih ima­jo rade in jim zau­pa­jo. To­krat smo o po­vsem po­let­nih za­de­vah spra­še­va­li tri mla­de žen­ske treh raz­lič­nih po­kli­cev. Do­bi­li smo po­vsem raz­lič­ne od­go­vo­re in skriv­no­sti.

Meta Po­toč­nik, direktorica turističnega podjetja Noe


1. Sanj­ske po­čit­ni­ce?
Zame je to po­vsod, kjer mi je lepo...
2. Zad­nja knji­ga?
Zad­nje ča­se le štu­dij­ska li­te­ra­tu­ra in kak­šna po­to­pi­sna ali po­pot­niš­ka li­te­ra­tu­ra.
3. Znam­ka par­fu­ma?
Ni­mam le iz­bra­ne znam­ke, saj se vo­nji tako zelo spre­mi­nja­jo in raz­li­ku­je­jo...
4. Znam­ka tor­bi­ce?
Oh, ak­tov­ka s pa­pir­ji ali naj­več­krat ra­ču­nal­niš­ka tor­ba.
5. Ko­li­ko pa­rov čev­ljev ima­te doma?
Ved­no pre­ma­lo.
6. Naj­ljubš¡ kos oblači­la?
Ro­ka­vi­ce in po­kri­va­la.
7. Naj­bolj­ši film?
Naj­ra­je imam sta­re kla­si­ke, ki jih rada po­gle­dam več­krat, kot npr. Bilo je ne­koč v Ame­ri­ki.
8. Kje naj­ra­je je­ste zu­naj?
V re­sta­vra­ci­jah, ki po­nu­ja­jo kan­ček in­di­vi­dual­no­sti in šar­ma.
9. Fa­tal­ni moš­ki?
Joj, pri moji sta­ro­sti gle­dam na moš­ke zelo izo­stre­no, mo­go­če pa je kak­šen – Johny Deep??
10. Slo­gan tega po­let­ja?
No, to mi de­lu­je že kot vpra­ša­nje iz kak­šne­ga žen­ske­ga tab­loi­da, ali ne pi­še po­vsod – vra­ča­mo se v 50.leta?
11. Us­peh je?
Ved­no pri­de z ve­li­ko op­ti­miz­ma.
12. Do­pust, kje?
Na naj­več­jem sre­do­zem­skem oto­ku.
13. Naj­ljubš¡ šport po­le­ti?
Vse, kar me pom­la­ju­je...

Ni komentarjev: