četrtek, 4. oktober 2007

Novomeško ladjedelništvo

Prvo leto plov­be no­vo­meš­ke­ga spla­va, ki se ime­nu­je Ru­dol­fov splav, gre h kra­ju. A gle­de na do­se­da­nje do­bre iz­kuš­nje se ni tre­ba prav nič bati, da se plov­ba po Krki ne bi na­da­lje­va­la še vr­sto na­sled­njih let. Za­do­voljs­tvo nad plov­bo izra­ža­jo last­ni­ki spla­va, ob njih ti­sti, ki so se s spla­vom že po­pe­lja­li, pa tudi meš­ča­nom, ki ga opa­zu­je­jo le z reč­nih bre­gov, je prav za­ni­mi­va atrak­ci­ja. V pris­pev­ku vam v sli­ki pred­stav­lja­mo na­sta­ja­nje no­vo­meš­ke­ga spla­va od tre­nut­ka, ko je bil le še kup sko­raj ne­ko­li­ko raz­me­ta­nih smre­ko­vih hlo­dov iz ko­čev­skih goz­dov, ki so se znaš­li na bre­gu Krke in jih je sku­pi­ni­ca iz­ku­še­nih gra­di­te­ljev spla­vov se­sta­vi­la v smi­sel­no ce­lo­to, za­tem prek pr­ve­ga vži­ga mo­tor­ja pa vse do test­ne vož­nje z inš­pek­tor­jem, ko je splav do­bil do­vo­lje­nje za plov­bo. Os­ta­lo pa je zdaj že zgo­do­vi­na.










Ni komentarjev: