četrtek, 4. oktober 2007

Mestne ženske – Jasmina Grčar

So­dob­ni ča­si, so­dob­ne žen­ske. No­vo­meš­čan­ke pri tem niso iz­je­ma. V so­dob­nem sve­tu je moč iz­bi­re ključ­na. Tak­šne so tudi na­še žen­ske. Vedo, kaj ho­če­jo, in to si tudi us­tva­ri­jo. Sku­paj z ljud­mi, ki jih ima­jo rade in jim zau­pa­jo. To­krat smo o po­vsem po­let­nih za­de­vah spra­še­va­li tri mla­de žen­ske treh raz­lič­nih po­kli­cev. Do­bi­li smo po­vsem raz­lič­ne od­go­vo­re in skriv­no­sti.

Jasmina Grčar, pevka skupine Otium


1. Sanj­ske po­čit­ni­ce?
Za­go­to­vo nek­je ob mor­ju.
2. Zad­nja knji­ga?
Fran­co­ska knji­ga pi­sa­te­lji­ce Anne Ga­val­da, Je vou­drais que quel­qu´un m´at­ten­de quel­que part.
3. Znam­ka par­fu­ma?
Ar­ma­ni Elle.
4. Znam­ka tor­bi­ce?
Be­net­ton.
5. Ko­li­ko pa­rov čev­ljev ima­te doma?
Vse sku­paj ne več kot 8.
6. Naj­ljub­ši kos ob­la­či­la?
Kav­boj­ke.
7. Naj­bolj­ši film?
Tre­nut­no Ba­bi­lon.
8. Kje naj­ra­je je­ste zu­naj?
V ki­taj­ski ali me­hiš­ki re­sta­vra­ci­ji.
9. Fa­tal­ni moš­ki?
Mi­slim, da smo fa­tal­ne lah­ko samo žen­ske:).
10. Slo­gan tega po­let­ja?
Čim manj na­čr­to­va­nja, več sproš­če­no­sti in le­ža­nja na tra­vi.
11. Us­peh je?
Ka­dar si sam pre­pri­čan, da ti je ne­kaj us­pe­lo zato, ker si dal vse od sebe.
12. Do­pust – kje?
Ho­čem na mor­je (ne vem še, kam, kdaj in kako:)) pa na kak­šen do­ber kon­cert.
13. Naj­ljub­ši šport po­le­ti?
Ro­la­nje, vož­nja s ko­le­som po Ljub­lja­ni.

Ni komentarjev: