četrtek, 4. oktober 2007

Uvod­nik

Le­toš­nje po­let­je bo v No­vem me­stu spet za­ni­mi­vo. Or­ga­ni­za­tor­ji nam ob­ljub­lja­jo mar­si­kaj za­ni­mi­ve­ga. Ob­čin­ski pro­ra­čun, si­cer po­zen, a z za tret­ji­no več pred­vi­de­ni­mi sreds­tvi, na­ka­zu­je na­me­ro, da dobi po­let­no do­ga­ja­nje bolj pre­poz­nav­na ob­li­ko in slog.

Ča­so­pis, ki ga bo­ste pre­li­sta­li, je na­me­njen pred­vsem pred­sta­vi­tvi glav­nih fe­sti­va­lov v me­stu. Da bo­ste ve­de­li, kdaj se do­ga­ja­jo glav­ne re­či. Ni iz­go­vo­rov, shra­ni­te si iz­vod, pre­ve­ri­te še dru­ge vire, ki jih pri­po­ro­ča­mo, in Novo me­sto bo vi­de­ti ve­li­ko šir­še, bolj us­tvar­jal­no, bolj dru­žab­no. Po­let­je v me­stu iz­da­ja Za­vod To­var­na, zato ker so med lan­ski­mi No­vo­meš­ki­mi po­let­ni­mi ve­če­ri ugo­to­vi­li, da ste po­gre­ša­li več kon­kret­ne­ga in­for­mi­ra­nja o do­ga­ja­nju. Mar­sik­do bi ka­te­ro od pri­re­di­tev obi­skal, a za pro­gra­me sploh ni ve­del. V re­sni­ci se ve­li­ko do­ga­ja. Na de­se­ti­ne lju­di sto­ji v ozad­ju dru­žab­ne­ga obra­za No­ve­ga me­sta po­le­ti. Pra­vi­ca je ve­de­ti, kaj us­tva­ri­jo.

Po­let­je v me­stu se v glav­nem uk­var­ja z do­ga­ja­njem na ti­stih ne­kaj ti­soč kva­drat­nih me­trov po­vr­ši­ne, ki je na oklju­ku reke Krke, med obe­ma mo­sto­vo­ma in než­no po­lo­že­no med se­dem no­vo­meš­kih gri­čev.

No­vo­meš­ko po­let­je 2007 gre do­ži­ve­ti tudi sko­zi priz­mo leta 2012, ko bo Novo me­sto del evrop­ske­ga me­sta kul­tu­re, ka­te­re­ga no­si­lec je Ma­ri­bor. Nau­či­mo se biti naj­bolj­ši go­sti­telj kul­tur­ne pre­stol­ni­ce, kar je mo­go­če.

Zato v ča­so­pi­su ne iš­či­te po­pol­no­sti, poiš­či­te raje ne­kaj zase.

Že­li­mo vam po­zi­tiv­no dru­gač­no po­let­je.

Eki­pa iz­da­je Po­let­je v me­stu

Ni komentarjev: